בלונים לאירועים
» מאמרים וחדשות
» בלונים מודפסים בשירות הפרסום
בלונים מודפסים בשירות הפרסום
נכתב בתאריך: 28/10/10 , עודכן בתאריך:17/04/22
אחת הדוגמאות היפות לניצול שטחים לפרסום היא באמצעות בלונים מודפסים. במילים אחרות, בלונים לצורכי פרסום.
עוד בשנות השלושים החלו חברות מסחריות לקחת את המוצר, שלכאורה שייך לעולם הילדים והשתמשו בו לצורכי פרסום. בסופו של דבר מדובר על עבודה די פושטה, לוקחים בלון, מדפיסים עליו סיסמה ולוגו, והנה מוצר פרסומי חדש. עם הזמן המוצר השתכלל באמצעות עיצוב בלונים שיתאים ללוגו של החברה, שילוב צבעים שונים, החומר בו השתמשו השתנה (כיום למשל נעשה שימוש רב בבלוני הליום שמנופחים באמצעות גז, מה שמאפשר להם לרחף טוב יותר באוויר) ועוד.
מדוע בלונים מודפסים טובים לצורכי פרסום?
כפי שנראה מיד, מדובר על דברים בנאליים, אך בכל זאת הם משמעותיים וחשובים.
- נראות- ניתן לתלות בלונים מודפסים בכל מקום וכך הם מציגים את העסק או את המוצר במקומות שונים
- ניידות – לקוחות יכולים לקחת אותו איתם ובצורה מסוימת (גלויה או סמויה) להשתתף במסע הפרסום של החברה.
- סגנון – אומנם בלונים נתפסים כדבר מיושן, בוודאי אל מול מסכי LCD שמקשטים בתי עסק רבים היום, אך עדיין באמצעות עיצוב בלונים בצורות שונות, אפשר ליצור סגנון מסוים שיראה יפה בעיניי הלקוחות.
מה צריך לעשות כדי שפרסום באמצעות בלונים מודפסים יעבוד?
ישנן מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהם, כדי שהבלונים ישרתו את מטרתנו:
- המסר צריך להיות קצר וקולע , בלונים הם אינם פלייר, לא ניתן להדפיס עליהם הרבה מילים, מה עוד שזה גם לא נראה יפה.
- רצוי שהבלונים יהיו בצבע בחברה או בצבעים בהירים
- יש לוודא שהבלונים מוצבים במקומות מרכזיים, לא לשכוח גם להציב אותם בעסק עצמו
- אם אתם מפעילים דוכן מכירות, או דיילות בקניון או ברחוב, תנו להם בלונים שיוכלו לתת לילדים. דרך הילדים תגיעו להורים
לסיום, אי אפשר להימנע מכך שרוב האנשים מתייחסים יותר לפרסומות בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו מאש לבלונים מודפסים על גבי חלונות או דלתות. אך אם אתם עסק קטן זה בוודאי אופצית פרסום נהדרת עבורכם. אם תממשו אותה נכון, תוכלו להשיג רווחים בצורה זולה ופשוטה.